|
|
|
|
|
|
Mateřská škola: Sokolská 165 Ústí nad Orlicí 562 04
|
|
|
|
|
|
|
Kontakt |
Kontaktní údaje
Mateřské školy:
|
|
|
Adresa mateřské školy : |
Ústí nad Orlicí |
Sokolská 165 |
Ústí nad Orlicí |
562 04 |
|
|
|
|
Mateřská škola |
Telefon, email, www : |
Telefon: 465523649 |
E-mail: mskerhartice@mskerhartice.cz |
www: www.mssokolska.webnode.cz |
|
Právní forma: Příspěvková organizace |
Ičo: 75018284 |
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Šparlinková |
|
|
|
MŠ, Sokolská 165, Ústí nad Orlicí |
|
Vzdělávací koncepce školy
MŠ zabezpečuje uspokojování přirozených potřeb dítěte a rozvoj jeho osobnosti ve spolupráci s rodinou.
Naší snahou je, aby z každého dítěte, které navštěvuje naši MŠ vyrostl samostatný, sebevědomý a tvořivý člověk — o s o b n o s t, která dovede vyjádřit své myšlenky, je ohleduplná k ostatním lidem a k prostředí, ve kterém žije.
Snažíme se objevit v našich dětech to nejlepší, podporujeme je v tom, co rády dělají a v čem jsou šikovné, všímáme si, co je ještě třeba zlepšit.
Rozhodující je pro násp ro sp ě c h dítěte. Klademe důraz na p o ho d u, dobrou náladu, radostnou atmosféru během celého dne — vytváříme podmínky pro to, aby děti byly ve škole rády.
|
|
Připravujeme pro děti všestranný výchovně-vzdělávací program, ve kterém vycházíme z jejich potřeb a zájmů, samozřejmou součástí programu je při)rava na školu — snažíme se, aby každé dítě bylo na školu optimálně připravené v rámci svých schopností a možností.
Naše MŠ klade velký důraz na zdravý rozvoj dítěte, dostatek pohybu — blízkost přírodního prostředí a okolí naší obce nám umožňuje pohybové vyžití v přírodě, otužujeme děti pravidelným saunováním, každoročně předškolní děti absolvují plavecký výcvik, organizujeme pro děti hry a soutěže.
Naše MŠ organizuje pravidelné cvičenípředškolních dětív místní TJ Sokol, v MŠ pracuje logopedka, nabízíme kroužek hry na zobcovou Jlétnu, předběžně je zajištěn kroužek výuky angličtiny. MŠ umožňuje dětem dostatečné kulturní vyžití/návštěvy kina, divadel, koncertů, výstav, kulturní programy v MŠ, výlety atd.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|